top of page
  • Iconen Social-05
  • Iconen Social-02
  • Iconen Social-01
OBS DE Duynvaerder - StudioTRIX

De Duynvaerder

OBS De Duynvaerder in Den Helder was toe aan een vernieuwd schoolplein. 

Vraag - Schoolplein voor alle leeftijden

Vraag

OBS De Duynvaerder in Den Helder was toe aan een vernieuwd schoolplein. 

Het oude plein was versteend en grijs en bood geen activiteiten voor de oudere kinderen. Het vernieuwde plein moest fris en vooral praktisch worden en écht voor iedereen geschikt zijn. 

Oplossing - Schoolplein voor alle leeftijden

Oplossing

Met input van de leerlingen is er met drie partijen een nieuw plein ontworpen. Hierbij is er over het hele plein gezorgd voor een natuurlijke uitstraling door beplanting, maar is het vriendelijk in onderhoud. 

Met een speeltoestel, een aantal parcours elementen en ook een zandbak is er voor alle klassen iets te doen en te ontdekken.

Realisatie - Schoolplein voor alle leeftijden

Realisatie

Het vernieuwde plein zit bomvol speelmogelijkheden. Verdeeld over het plein is er van alles te ontdekken. Iedere meter wordt benut. Zo loopt er over het pad een verkeersbaan en is er midden op het plein een buitenklas. Het groen is op subtiele, speelse wijze toegevoegd en vormt een onderdeel van de activiteiten.

Er zijn verschillende toestellen met veilige ondergronden geplaatst, met als hoogtepunt het speciaal ontworpen en op maat gemaakte grote speeltoestel.

 

Dankzij goede communicatie tussen partijen, luisteren naar de wensen van de kinderen en een praktische uitvoering vanuit VrienDD kunnen de leerlingen van De Duynvaerder nu volop genieten van hun nieuwe plein!

Contact

VrienDD BV

Raasdorperweg 189A

1175 KV Lijnden 

088 5679900

Mail ons

Algemeen

Onderdelen

Service

Finance

IBAN: NL98 ABNA 0100 3659 57

KvK-nummer: 61893498

BTW-nummer: 854535627B01

Wij bellen jou!

Heb je een vraag of opmerking? Wij komen graag in contact en willen ook jouw VrienDD worden. Binnen 24 uur bellen we je!

Bedankt voor je bericht! We nemen snel contact met je op.

bottom of page